mandag 6. juni 2011

Trykkpressa juni-

Mitt birag til trykkpressa i juni.
Her har jeg brukt avispapir i mengder.
VG`s sportssider har møysommelig blitt rullet sammen til blomster og anbrakt inne i hjertet med lim. Det var svært vanskelig å bli rein på fingrene etterpå!! Sommerfuglene er også i avispapir, spellbinders. Embosset med cuttelbugs provocraft.
Tekster er rub ons fra Norsk Stempelblad.
Det søte hjertepapiret er Majas Design, lantliv- jordgubbar og glass. En sveip med Glimmer Mist pearls til slutt, det viser litt dårlig på bildet.

2 kommentarer:

  1. Flott og kreativt kort. Eg har også brukt avispapir på kortet som eg holder på med nå, og då var det matsida som blei brukt:)
    Kjøpte Ett trykk i dag sidan datter mi Erle har fått inn bilde av muffinskortet sitt. Og litt lengre bak såg eg eit utruleg lekkert kort i herlige sommerfargar :):)

    SvarSlett
  2. Wow, det var utrolig kult! Litt av en jobb, det der, men kjempe stilig!!

    SvarSlett