onsdag 4. januar 2012

Skissedilla- skisse # 144

Skissedilla `s første utfordring # 144.
Her er mitt bidrag. Håper det blir godkjent. Har laget en LO uten bilder.
Laget på en canvas plate. Først brukte jeg en maskering TCW 6x6 øverst til høyre. Sprayet med Glimmer Mist denim blue. Nederst til venstre sprayet jeg med Adirondack Color Wash Mishroom.
Bark og biter av en rull med trevirke med stoff bak som skigard. Turistene og oksene er tatt ut i Word på utklipp. Landsbyen er embosset i Cuttelbug.
Verset er selvgjort, etter inspirasjon fra mitt faste turområde.
Papirrester og bånd. Stemplet litt gress ved treet.
Elsker å lage vers, så det blir som regel vers i min journaling på mine LOèr. Som regel med bilder da...


1 kommentar:

  1. For en fin canvas! :) Så koselig å lage en slik historie. Kjempefin skigard og flott misting og masking! Dessverre så kommer nok ikke denne inn under kategorien LO slik som våre utfordringer handler om....Men en kjempeflott canvas var det virkelig. Håper du blir med oss en annen gang med en LO :) Ha en fin dag. Brit

    SvarSlett