torsdag 28. februar 2013

Kissing booth...

Skissedilla # 199 har en flott skisse.
Her er mitt bidrag der jeg har benyttet titlene på Basic Grey papirene (elsker disse!) som tittel på LO`en min.
Basic Grey-Whats Up, Kissing Booth og Green at heart.
MS Kant punch
TH alterations- on the edge-butterflight
Charm (håndspeilet) er fra en gavebutikk Nici er merket. Tror disse passer til mobil og skolesekker og lign.Midt i blinken for meg!!
Papirpose. Washitape-ukjent. Marianne Design Vintage lace. Pon pon bånd-
Frosken er et symerke fra Stoff og Stil.
Ballongen oppe i hjørnet er klippet fra et annen Basic Grey papir-Whats up.
Posen er åpen på venstre side og kan romme en journaling tag. Kantene er svertet med brunt.





1 kommentar:

  1. Herlig bilde! Jeg liker også godt sommerfuglene du har brukt og den lille grønne frosken;)

    Takk for at du deltar med oss på skissedilla

    Lula

    SvarSlett