tirsdag 9. april 2013

Til en venn...

 Scrapomania utfordring # 3 har blomster i sin utfordring.
Her er mitt bidrag som jeg har laget spesielt til en venn som har fødselsdag i dag !
Esken er laget av en pizzaeske og er dermed hjemmelaget 14x 14 cm og 2 cm høyde.
Papirdesign- mens vi venter på innsiden
Bazill grå/blå .Pion design- Play time
TH idea ology grungeboard 4 tallet
Magnolia doohickeys tag
TH on the edge -butterflight. Bånd.
Marianne design papirtape.Kort og godt hjørne.Prima Flowers.Woc rose og knupper.Embosset 4 tallet og hjørnet og brukt adirondack acrylic paint snow cap ellers.Maskinsøm. En stor charm og kort og godt sin perler i swirl.
Så: Gratulerer med dagen til hun som fortjener esken!! Klem fra Anne.






7 kommentarer:

  1. Så utrolig flott eske, smart med gjenbruk. Du pynter så flott under, oppå, inni, utenpå og over alt. Lekkert! Og FOR et koselig vers, også ditt "verk" antar eg.

    Håper Eddie er blitt bedre!

    God klem fra meg

    SvarSlett
  2. Tuuuuusen takk kjære Anne..en tåre og to ble felt...så herlig dikt/ord av deg....Fantastisk flott eske som alltid...du er en raser på eskepynting...Flinka :) Og du vet jeg elsker Timmern, hehe...Gutten vår det :) Stor takknemlighetsklem fra meg:)...

    SvarSlett
  3. Så LEKKER denne eska er ,helt herlige farger, liker så godt 4you pynten, og diktet inni er kjempefint.klem Synnøve

    SvarSlett
  4. Nydelig eske du har lagd :)

    SvarSlett
  5. Nydelig eske Anne..
    Flotte ord, og nydelig pyntet..
    Passer veldig godt til mottakeren....

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  6. Kjempenydelig kort du har laget og det diktet var utrolig vakkert!! Kan nok hende jeg kunne tenkt meg å bruke det en gang eller fler;)
    Tusen takk for at du er med og deltar på utfordringen hos Scrapomania:)
    Kristin
    DT-medlem hos Scrapomania

    SvarSlett