mandag 21. oktober 2013

Med ønske om en...

 Sketchy Colors har en fargeutfordring #183
Grønn og hvit.
Jeg har laget en tag som er åpen i siden med Magnolia die hickeys i til å skirive en hilsen på.
Kortet er 19 x 11 cm.
Hvit kartong med embossede prikker.
Basic Grey design papir.
Penny Black stempel.TH on the edge -trær og snøkrystaller.
Disse er påført gesso. Det er også baksiden med en stencil.
Teksten framme er ukjent(fra Nina!) og teksten bak er fra NortStarStamps. Marianne Design-bånd. TH papirsnor, hyssing, pong-pong bånd. Ufarget bånd i toppen.
Bubbles fra Epiphany, MS grankvist- punch.


2 kommentarer:

  1. Wooow, denne tagsen er helt fantastisk! Såååå mange flotte detaljer. Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors.
    Så må jeg få si TUSEN TAKK for alle de koselige kommentarene du legger igjen i bloggen min! Det er alltid så koselig når du har vært innom, og jeg setter stor pris på det! Du lurte på gaveesker og bokser....Jeg fyller dem med twist el. Høye Pringlesbokser passer perfekt til lange lys. Julemesser er nok forskjellig rundt omkring, for alle mine bokser forsvant raskt i fjor...så får vi se hva som skjer i år:)
    Ønsker deg en kjempeflott helg.
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett
  2. Knallstilig kort, liker virkelig stilen din.

    SvarSlett