onsdag 13. august 2014

Gratulerer med dagen..

KortOMania Utfordring # 112- kort i sterke farger.
Jeg likte så godt den skissen jeg brukte i mitt forrige innlegg, at jeg prøver med et kort til her, til denne utfordringen.
Grønn bazzill og papirer igjen fra StudioLight.
Det "nusselige" motivet fra Saturated Canary, holdt egentlig på en penn. Jeg klippet bort den og laget en sløyfe av tyll ( som er min "dille" for tida!) bak. Ellers er hun fargelagt med Pro og FlexMarkers og i tillegg har jeg stemplet henne på mønsterpapir og limt utenpå drakt og strømper. Dette er første gang jeg prøver, synest det blei bra!
Ellers: teksten oppe er rubons fra Staz og inni er teksten stempel fra Kort&Godt.
Dotter fra Papirdesign. Blomster fra et metallarbånd. Metallbladene- ukjent.
Nå blir det en stund igjen før nye innlegg, vi tar enda en tur til med bobilen.
Tusen takk til dere som kommer med hyggelige kommentarer. Uten dere, ingen glede med å lage kort!! Takk og for all inspirasjon jeg får når jeg "farter" rundt på bloggene deres! Følger med når jeg er på tur også !! Klem :)






5 kommentarer:

  1. Så lekkert Anne....
    God Tur med Bobilen (for en deilig frihet)

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. Så flott kort i fine sterke frager som vi ønsket å se. Takk for du deltar hos Kort'O Mania denne gang. Lykke til=)
    Klem fra Elisabeth.

    SvarSlett
  3. Et nydelig kort Anne Eddie, så lekre farger og et flott motiv!
    God helg!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kort du har lagd :)
    klem :)

    SvarSlett
  5. Lekkert kort og kreativt og fint pyntet.
    Klem Connie

    SvarSlett