tirsdag 6. januar 2015

Engelen Emma..

Jeg har laget et titteskap av en ramme fra Panduro. Den er først malt med Gesso og jeg har fjernet glasset.
Totallygorjuss har som utfordring 269-Anything goes.
Jeg prøver meg med dette.
Engelen Emma fikk jeg i julegave fra en god venninne, og jeg synest den var så "vakker", at jeg ikke kan rydde den bort til jul...
Dermed fikk hun husrom i en ramme..Teksten er fritt oversatt etter Victor Hugo, og mønsterarket er fra Authentique-Flurries.
Ellers pyntet med et hjerte, terning, stein og kvist! Sjølsagt min elskede tyll og en liten rød dott smuglet inn under greina! En liten blomstergren fikk jeg plass til og, og perlestrå fra KortOgGodt.





3 kommentarer:

  1. Så lekker Anne.....
    Stilig engel...

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. hvor er det et smukt arbejde , så fine ord og farver
    knus Pia

    SvarSlett
  3. Så fin engel og en flott ramme du har lagd til den :)
    god helg
    klem :)

    SvarSlett