onsdag 25. februar 2015

Mere hjerter !

Ett Trykk jubileumsutfordring nr.11- har hjerter i sin utfordring. Jeg viser frem mitt kort her som jeg ser godt kunne passe inn i dagens utf.nr.13 som vil ha fargelagt motiv..men holder meg til det som jeg har laget kortet for..
Kortet er 15x13 cm laget med en lomme som passer til pengegave.
Basen er rød/burgunder og grønn/gul kartong.
Mønsterpapirer er Prima Nature Garden Collection og Studio Light -Industrial inni.
Motivet er et nydelig Santoro Gorjuss- The Collector. Fargelagt med Flex og ProMarkers.
Teksten inni er stempel fra Kort&Godt, har og brukt MS Floral punch inni på lommen.
Tyll, charms og flaske med glitter fullfører "verket"!!




2 kommentarer:

  1. Dårlig vær ute til å vbære inne i sa alltid min bestemor..
    Og jammen får du vært kreativ...
    Lekkert kort igjen..... -nydelig motiv..
    Argos og Andrè drar til fjells i dag, så i ettermiddag og i morgen ettermiddag blir også jeg å finne på hobbyrommet :o)

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. Nydeligt motiv , og flotte farger på dette kortet. Klem Synnøve

    SvarSlett