mandag 27. juli 2015

God Tur !

Har laget en tag til Scrappiness utfordring # 6 som ønsker Lilla, glitter og fugler.
Kan forresten skryte av at jeg vant utfordring # 5 med mitt sommerkort! Tusen takk !

Tagen jeg har laget er 19x7,5cm og er en brettet side med Crafty Individuals Background papers Book1. Litt embosset restepapir nederst så jeg fikk plass til blomsterpynten.
Den er fra WOC og Papirdesign, perlestrå fra Kort&Godt.
Tape billetter tror jeg er TH?!
Motivet er digitalt MoManning fargelagt med Pro og FlexMarkers og Prisma Color.
Hadde glimmermist Tattered Angels Olive Vine på tagen og ballongen.
Ellers Pink Stickles Ranger her og der....
Fuglen er en Dress it up knapp og God Tur rub ons fra Letraset.
Magnolia Doohickeys dobbelt sett- ett til å skrive hilsen på og ett med egen tekst.






4 kommentarer:

  1. Det er alltid så spennende å kikke innom bloggen din, Anne, du er så fantastisk kreativ! Takk for hyggelige ord og herlige vers som du legger igjen hos meg. Stor klem fra meg

    SvarSlett
  2. Nydelig tagg og gratulerer med seier, alltid stas og vinne litt :)

    SvarSlett
  3. Så herlig tag du har lagd, takk for at du bidrag i vår utfordring hos Scrappiness

    SvarSlett
  4. Så kuul tag du har laget, takk for at du ble med på utfordringen vår hos Scrappiness, klemm Dt Jorunn

    SvarSlett