tirsdag 6. oktober 2015

Birthdays..feminint

Et 14x14 kort i samme stil som forrige. Legger dette inn hos HjertebodenPapir&Sånt som ønsker et Feminint kort til oktoberutfordringen sin.
Hvit kartong fra Panduro og papirer fra Studio Light. Lekre papirer som kan utnyttes som endel av kortpynten!
MoManning digitalt motiv fargelagt med Pro og FlexMarkers og litt Prisma Colors.
Teksten Birthdays følger med det digitale motivet, jeg har skrevet den ut i Word.
Dotter, tyll og maskinsøm. Alle kanter bortsett fra den hvite kartongen er svertet med Distress Ink.



5 kommentarer:

  1. To flotte kakekort. Den bladdiesen var dekorativ.

    SvarSlett
  2. Masse godt å se på og nå også ei kake å drømme seg bort i :-)

    Gulrotkake?! Mmmm

    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Første eg tenkte når eg såg kortet: "stilig kake" og så "stilig kort". Digger å sjå andre lage ting eg sjølv ikkje hadde komme på.

    SvarSlett
  4. super flot og gennemført kort

    SvarSlett
  5. så flott oppsett og vakkert kakemotiv. Et nydelig kort , klem Synnøve

    SvarSlett