torsdag 9. februar 2017

#ladetgro

Scrappelyst utfordring februar- hjerter og Scrappegarasjennutfordring #31 clean and simple passer her. str.12x11 cm.
Base i hvit kartong med mønsterpapir fra Panduro. Dobbeltsidige og litt tykkere papir fra Panduro..det liker jeg! Pyntenålene er og derfra.
Lill inker design dies med søm. Ikke akkurat disse str. Det tilpasser jeg selv.
Motivet er digitalt fra MoManning, blir aldri lei av disse vakre motivene(og det dukker stadig opp nye jeg MÅ ha!) Fargelagt med Pro og FlexMarkers med litt Prisma fargeblyant til håret.
Teksten inni er fra Kort og Godt, denne teksten har jeg brukt mye.

9 kommentarer:

  1. Herlige dei MoManning motiva du bruker. Flott fargelagt også. Fargelegging av motiver har eg ikkje fått dreisen på, så det blir det lite av her.

    SvarSlett
  2. Nydelig kort. Digger motivet. Godt fargelagt. Hadde eg gløymt noke då? Trur ikkje det! Jo. Er enig i at Mo Manning har mye bra motiver :)
    Klem Anita

    SvarSlett
  3. Så fint kort med herlig motiv!
    :) Karen Elise

    SvarSlett
  4. Hærlig!
    Takk for at du deltok på scrappegarasjens utfordring.
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett
  5. Kjempefint kort du har laget og herlig motiv.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  6. Kjempeflott kort og nydelig fargelagt motiv.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  7. Super flot kort med sødt motiv og fi e detaljer, god søndag til dig

    SvarSlett
  8. Super flot kort med sødt motiv og fi e detaljer, god søndag til dig

    SvarSlett
  9. Flott kort med et herlig motiv!
    Klem

    SvarSlett