mandag 21. januar 2019

Tag Gratulerer

Har laget en tag som for meg er litt utenom mine vanlige kort.
Har brukt stensil og gesso og sprayet med Distress sray stain og Perfect Pearls
Rammene er dies fra Sizzix Framelits og TH Alterstions sløyfe.
Motivene er hentet på nett og overført på stryke/overføringspapir og strøket på.
Denne tagen er til min sønn som gleder seg til sommeren og binder fluer for laksefiske..
Diverse rub ons og eget vers bak.
Prøver meg hos Scrap The Rainbow-Alt er lov og hos Kreativ Scrapping-Sterke Farger


6 kommentarer:

  1. Så flott tag du har lagd :)

    SvarSlett
  2. Knall tøff tag du har laget. Likte bildene du har brukt og at du har klart å få frem et røff uttrykk
    Takk for ditt bidrag hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  3. Lækker tag. Svar på dit spørgsmål Ja jeg her klippet elementer ud af et ark papir , tillykke og blonde er en dies

    SvarSlett
  4. Et nydelig kort du har laget!
    Takk også for beskrivelse, har lyst å prøve meg på dette,

    Klem, Ida

    SvarSlett
  5. Tøff ,røft og vakker Tag , så fine farger og dikt , klem Synnøve

    SvarSlett