lørdag 23. februar 2013

Panduro LO

Panduro Hobby har en utfordring der du kan lage en LO. Helt fritt uten føringer! Flott for meg som lager mine LO`er som jeg vil, utenom alle utfordringer!
Her er mitt bidrag som er en LO av mitt barnebarn Villemo på hennes 4 års dag. Det er ikke de store og kostbare gavene som teller, men som her, en eske med drops og litt annet godteri...
Basic Grey-Olivia.
Clear Scraps-Crown Album
Bo Bunnys- Back to Backs.
Marianne Design vintage Lace
Little Yellow Bicycle-Clothesline ribbon-Ruban
TH on the edge-Butterflight
Etikett fra Drops strikkegarn
Gullbånd fra en gave.
Gin-X express ons rub on
American Crafts- Minimarks rub on
Prima -Say it in crystals
WOC roser,Kort og Godt roser og roseknupper, Magnolia pyntebær



4 kommentarer:

  1. For et herlig bilde,fylt av glede.Kjempefin LO,fint oppsett og flott pynta.Ha en fin helg,klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Herlig bilde og ein tøff LO. Ser du samler på diverse du også som kan komme til nytte :) Gjenbruk er bra!

    SvarSlett
  3. Herlig bilde, og en lekker LO, med flotte detaljer.
    Skjønn jente...

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  4. For et herlig bilde Anne Eddie, lykken er bursdager:) - flott LO du har lagd av et lykkelig barnebarn!
    God søndag!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett