torsdag 24. april 2014

Drøm om morgendagen...

 Sketchy Colors har på sin utfordring 207 fargene orange/rosa.
I utgangspunktet 2 vanskelige farger synest jeg..
Men her er mitt bidrag.
Hadde det vakre retro mønsterpapiret fra Basic Grey, det på diesen inni er fra Maya.
Hvit bazzill er basen, og jeg må innrømme at jeg strevde litt med Diesen fra Marianne Design her for å få det fint! Sizzix Fancy Tags inni og blomster farget med Pro/FlexMarkers.
Marianne design bånd og Staz RubOnms inni.
Ble et "enkelt" kort til å være meg, men effektfullt synest jeg !








2 kommentarer:

  1. Spennende og tøft og flott kort. Rosa og orange passet jo fint sammen flotte dies. God helg klem synnøve

    SvarSlett
  2. Så stilig et kort. Så morsomt og se en annen fasong på et kort. Lekker dies og flott pynta, likte også godt fargene på kortet. Takk for at du deltar hos Sketchy Colors, lykke til.
    Klem Monica

    SvarSlett