torsdag 10. juli 2014

Nr. 1

 God morgen!
Vakker og VARM dag, alt for varmt å være ute....
for meg i allefall!
Karianne! Se hvor flott motivet ble her på kortet!
Det andre motivet ligger klart til jeg er tilbake fra ferie og bryllup.
Karianne har hatt et lite kurs for 3, hjemme hos seg selv.
Der lærte vi litt om Prisma fareblyanter og fargelegging på kraft og hvit vanlig stempelblokk.
Jeg har nemlig noen blyanter som jeg skal kjøpe av kjære Nina, de er foreløpig ikke betalt....men nå når jeg har fått prøve de ut, skal pengene skifte eier-SNART!!
Det var litt vanskeligere enn med Pro og FlexMarkers, som jeg vanligvis fargelegger med, men alt har jo med øvelse å gjøre...!!
Fortsatt god sommer og på gjensyn etter ferien!
Klem fra Anne :)





6 kommentarer:

  1. Såååå gøy å se motivet ditt på et kort..
    Og så fint som det ble da..........
    Håper dere fortsetter å farge med blyantene alle sammen..
    Fortsatt god ferie, og lykke til med bryllup

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. Du fargelegger som en proff uansett hva du bruker. Ble kjempefint!

    SvarSlett
  3. God ferie og lykke til med bryllup og alt

    SvarSlett
  4. Synes me var kjempeflinke alle sammen til å fargelegge, men så hadde me jo ein dyktig lærar også :). Så flink du er som har fått tatt motivet i bruk allerede. Mine står til pynt i hylla ennå :)

    SvarSlett
  5. Nydelig kort Anne og så flott fargelagt. Dette kan du :))) Glad du ble fornøyd med Prismaene :) Klem

    SvarSlett
  6. Det er jo alltid gøy og spennende med noe nytt, og med så lekre resultat er det jo absolutt verdt det :) Ha en fortsatt fin sommer. Her lengter vi etter høsten. Varmen tar knekken på oss... Klem til deg!

    SvarSlett