torsdag 12. februar 2015

Bruk stensil utf.5

Ett Trykk utfordring nr.5  har bruk stencil. Og jeg som IKKE liker å grise, tar utfordringen!
Jeg har gullfarget fotokartong som base og mønsterpapiret er Kaisercraft teksten inni er også fra dette arket. Papirdesign konfirmant inni.
Søstrene Grene har små stick on lerret. Dette sprayet jeg med Perfect Pearl Mist-Bronze, Dylusions Ink spray dirty martini og black marble. Tørket med varme.
TCW 6x6 har denne vakre stecilen-Rebekan Mein Designs.
Sommerfuglene er farget med blekk og litt gullblekk. Disse er Karen Marie Klip, leeenge siden jeg har brukt. Kame, fikk jeg av min gode venn Nina, ukjent. Det er og strengeinstrumentet, jeg tror det er kjøpt på Panduro. "Buen", hehe- har jeg laget selv..har ikke peiling på hvordan den ser ut i virkligheten, men synest ikke den ble så verst!?
TH lenken rundt kameen. Staz halvperler. Maskinsøm. Tekst på word.
Nå tar jeg turen til et barnebarn i Bardufoss, så neste utfordring får vente til neste uke ! Kjempemoro!
Klem og takk for alle fine kommentarer!




4 kommentarer:

  1. Utrolig kult med de sommerfuglene! Her kan vi trygt snakke om sommerfugleffekten.. :D
    I dag tror jeg at det blir litt scrapping her i huset også :)
    Og så ble det retro DAB i går ;) Stoler på fjordvante folk!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Lekkert Anne...
    Kose deg masse i Bardufoss.

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  3. Lekkert kort.
    Stilig pyntet.
    Klem Connie

    SvarSlett
  4. elegant og vakkert kort , likte det så godt. Ser spennende ut med stensiler , må prøve det jeg og en dag. Kos deg med barnebarnet, klem Synnøve

    SvarSlett