søndag 29. mars 2015

#ladetgro

Jeg har laget et kort etter en skisse. Sketchy Color #245 har denne gangen en flott skisse som fikk meg igang igjen etter turen vår.
Kortet er 14x16cm og laget med orange/brun og hvit bazzill som base.
Ellers er det Studio Light Paper Pad og Basic Grey mønsterpapir jeg har brukt.
Litt bølgepapp og Sizzix TH.Alterations on the edge-scallop.
Motivet er M.Manning digi stamp, fargelagt med Pro og Flex Markers.
Prima Flowers pyntenål og KaiserCraft Wooden Flourishes small arrows.
Epiphany Craft BubbleCaps, egen tekst, inni også.
Panduro Metal Clips, Sizzix Squeres.
Ellers er kanter rufset og svertet med distress ink. Maskinsøm.
Ønsker mine bloggvenner en flott påske !
Prøver å holde meg orientert når jeg er på tur, men det blir ikke det samme med en liten Nokia mobiltelefon!!




5 kommentarer:

  1. Nydelig kort og vakre verselinjer!
    Takk, som deler :)

    Påskeklem fra meg

    SvarSlett
  2. Godt å sjå liv i bloggen din igjen :)
    Flott vårkort med dikt som fasser til motivet. Likte detajen med perler på "strå"

    SvarSlett
  3. Kult kort, skikkelig pippi jente :) Anitas Kortgleder har lagt ut en link til deg (mal til bokskort). Det var den jeg fulgte :). Kan være du rekker å lage en, god påske :)

    SvarSlett
  4. Flott kort med et herlig motiv og tøffe detaljer. Takk for at du deltar hos Sketchy Colors, lykke til.
    Klem Monica

    SvarSlett
  5. Ååh.. så fint et kort!
    Og vil ønske deg ei riktig god Påske!
    Merete

    SvarSlett