mandag 19. mars 2012

Kort o Mania utfordr.59


Gutta Boyz

Mitt bidrag er et kort til en god venn.

Canvas Art Boards Zutter

Kledd med Basic Grey- Little Black Dress. Pion papir- Till Far. Bazzill Basics Paper- Twoo Scoops.

Lås med nøkkel- Zutter. Esken er laget til kortet. Pinne, bånd,blomster ,fjær, bølgepapp,Scrappers Floss. Tim Holtz Grungeboard-55- med stickles-gun metal. År ung-Basic Grey Marjolane alpabet stickers. Stempel og den andre tekststempelet er Ladybug Crafts ink clear stamp. Hjertestempelet inne i kortet er Panduro Clear Stamp. Verset er laget av meg og henspiller på da vår venn var 50 år og vi kledde oss ut som lettliva damer... kjempemoro!

Dette er det bilder av inne i folderen, ønsker ikke legge de ut her...

Takk til de som ser innom meg her! Veldig glad for alle kommentarene!! Klem Anne.




























10 kommentarer:

  1. Wow Anne,
    Denne var rålekker, DEN OG.......

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. To tøffe kort du har laga. Liker den røffe stilen din :)

    SvarSlett
  3. Kjempestilig kort med mange tøffe detaljer.
    klem :)

    SvarSlett
  4. For et knalltøft kort du har lagd - så mange flotte detaljer, blir aldri ferdig med å se... :)
    Takk for at du deltar hos Kort'o'Mania denne gangen - lykke til!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  5. Åh! Så stilig dette er!
    Mange flotte detaljer som man kan se og se på!
    Takk for oppmuntrende kommentarer ♥
    Ang. Tims kurs så trenger man ikke så mye...man blir heller kreativ med det man har :o)) jeg har jo "samlet" på Tims produkter i mange år nå og da er det kjekt med et slikt kurs hvor man får brukt tingene man har på mer enn èn måte...og han gir mange flotte tips og info om produktene som man har og bruker så å si hver dag..som f.eks. distress ink putene... han forteller også sin historie hvordan distress ink putene "kom til". Dette kurset er for meg "midt i blinken" :o)) og gir meg mer forståelse på produktene jeg bruker...he..he.. ja, jeg er virkelig en Tim Holtz fan :o))
    Ha en fortsatt fin vårdag...her har solen varmet godt i dag.
    Klem Anne (det ble en laaang kommentar :o))

    SvarSlett
  6. Dette var jo en blanding av kult og vakkert...så utrolig masse spennende detaljer du har med. Nydelig det blå/hvite mønsteret også!!

    SvarSlett
  7. Wow, urolig tøft og mange kule detaljer :-)
    Takk for at du deltar hos Kort O Mania. Håper å se deg igjen i neste utfordring. Lykke til!
    Klem fra Karin

    SvarSlett
  8. Utrolig flott boks/kortboks du har laget. Herlig røft. Tusen takk for ditt bidrag hos Kort 'o' Mania. Klem Jeanette :)

    SvarSlett
  9. Hjelpe meg for et nydelig tilbud du gir meg, blir helt rørt jeg. Du er da bare skjønn! Men jeg har ikke lov å bruke det kommersielt når boka er fra 1976. Jeg kan bare bruke tekst og bilder fra bøker hvor copyrighten er gått ut, altså må de være minst 70 år gamle. Jeg bruker stort sett bare bøker som er ca 100 år gamle eller mer...så er jeg sikker.Men 1000 takk for det snille tilbudet uansett!!!! taknemlig klem fra meg til deg =)

    SvarSlett
  10. Wow så läckert! Väldekorerad och maskulin. Tack för att du tävlar hos Kort O Mania. Lycka till!

    SvarSlett