tirsdag 13. mars 2012

Skrappekammeret # 49








Skrappekammeret utfordring 49


Har et bilde av en barnehånd med blomster- som inspirasjon. Jeg ble inspirert av barnet/hånden og fargene. Her er mitt barnebarn Villemo sommeren 2011- 2 1/2 år da.

Materialer: Basic Grey-Kissing Booth og Oxford, den grønnrutede. Kartong lilla/rosa og den grønne er kjørt igjennom en bølgepapp"maskin".

Teksten over bildet er et vers fra Magnolia Once Upon a Time- Old Book. Thickers American Craft.

Magnolia Dies Tilda Doily har jeg brukt på en lunsjserviett. Tilda Brads-Birds sing for you.

Øyenstikker, netting og trådbånd fra mine gjemmer. Sweet (baby) er fra mine aller første scrappeting. En liten bit Transparent med motiv i venstre hjørne og shere "fant" jeg også...

8 kommentarer:

  1. Nydelig! Flotte farger og artige detaljer du har med:-) Nydelig bilde også. Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!

    SvarSlett
  2. Nydelig LO! Lekkert bilde og et herlig oppsett og fargevalg som fremhever bildet :)

    Takk for at du scrapper med oss på Scrappekammeret

    SvarSlett
  3. Så herlig bilde ♥
    Flott side du har laget og et herlig minne å ha.
    Tusen takk for alle dine oppmuntrende kommentarer i bloggen min... det varmer ♥
    Klem Anne

    SvarSlett
  4. For en hærlig LO! -Nydelig bilde:) -fine fargevalg og flott dekorert:) -likte den teksten/verset!
    Ha ei fortsatt fin uke!
    Klem, Tove

    SvarSlett
  5. Er helt enig med de andre over her! Nydelig kort :) Ha en flott og kreativ kveld! Klem fra Marianne

    SvarSlett
  6. Å, herlig - en hånd full av markjordbær!! Skjønt bilde og fin pynt. Gleder meg til vi kan plukke røde søte bær.

    SvarSlett
  7. Herlig bilde du har scrappet her.
    Var innom Møteplassen på lørdag for å "snope" litt. Der fekk eg sjå fleire ting som du har laga. Endå flottere å sjå det i virkligheten enn på bilder.
    God helg til deg :)

    SvarSlett
  8. Så flott LO, nydelige farger og så fine detaljer. :)
    For et vakkert bilde.

    Klem, Anne.

    SvarSlett