mandag 24. november 2014

Julepose

Jeg har pyntet 3 poser i str.18x21cm med papirer fra Global hobby(kjøpt på vår lokale Libris bokhandel) og TH idea-ology julepapirer. Rød bazill og litt kraftkartong har jeg også brukt.
KortoMania har en utfording som sier, hva som helst, bare det er jul ! Så da prøver jeg meg med disse posene som er tenkt til venner til jul. Har laget et vindu på hver pose og brukt et stempel med reinsdyr jeg fikk i et blad. Til og Fra er fra NorthStarStamps. Posen, serviettene,stjerner og englene på fyrsikkeskene er fra søstrene Greene. MS utstanser og Sizzix dies framelites.

Og ikke å forglemme, min herlige TYLL!! Takk til Guri for bidrag! Snøkrystallene er fra Magnolia Dies.
Klem til mine trofaste "tittere" og som orker å kommentere på min ustabile innsats her! Uten dere...





7 kommentarer:

  1. Så lekre poser !!!
    Tag'ene var lekre de også...
    Snakkes i morgen da !!!
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. Koselige gaver du har laga her. Tøft med det kikkehullet i posen som du tilpassa motivet på serviettane inni. Og digger tyll-bruken din :)

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har lagd. Koselige gaver til jul dette her :)
    Ha en fin kveld, klem :)

    SvarSlett
  4. så flot dekoreret poser
    knus Pia

    SvarSlett
  5. Koselig med vindu :) og de små korta med englene på er kjempefine! God ide som jeg antakelig kopierer ;)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Så lekkert :)
    Nydelig
    Klem Connie

    SvarSlett
  7. Åh vilka fina påsar! Jag älskar fönstren, vilken fin idé!
    Underbart fint med tyll, snöflingor, julstjärnor och noter. De ger verkligen julstämning på hög nivå! :) Hur vackert som helst!

    Stor kram,
    Hanna

    SvarSlett