lørdag 20. desember 2014

Kalender 2015

Her har jeg en kalender for 2015 laget til utfordringen fra Nordsalten Hobbyklubb som har i utfordring # 108- kalender. Årskalender, advent, bursdag..
Jeg har laget en kalender der månedene tatt ut på nettet. På en maleplate str.24x30cm har jeg klistret et ark fra Kort og Godt-Grunge brun. Har og brukt et hjørne og Die cuts, som er under motivet her .
Har laget en leken kalender med det herlige digimotivet fra MoManning. Det er fargelagt med pro og flexmarkers. Tallene er grungeboard fra TH idea ology. De er malt med hvit gesso.
Masser av blomster fra Papirdesign og bladpunch fra McGill.
Årstidene, slik det er blitt nå! Er mixet slik at frost og litt snø er kommet på blomstene øverst!
Laget hull og tredd hyssing gjennom for å feste kalendermånedene.







8 kommentarer:

  1. For et kunstverk! Wow
    Du er utrolig

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Lekker! Så mange flotte detaljer til dei ulike årstidene du har fått med. Blir litt misunnelig på kreativiteten din :)
    God jul til deg :)

    SvarSlett
  3. NYDELIG kalender ,herlige detaljer og så fint farga motiv.Talla likte jeg best , så tøffe. Ønsker deg en God Jul , klem Synnøve

    SvarSlett
  4. Flott kalender du har laget. Takk for at du deltar hos NSHK. Klem fra Rita

    SvarSlett
  5. Å, denne var søt! Likte alle de søte detaljene på denne, hjertene, tallene, ugla, marihønejenta.... alt! :)
    Takk for at du deltar hos NSHK. :)

    SvarSlett
  6. Så nydelig kalender du har laget med masse flotte detaljer! Jeg likte ideen med dekor tilpasset årstidene. Takk for at du scrapper med NSHK!
    :) Karen Elise

    SvarSlett
  7. Flott kalender. Stilig at du har fått med ting fra forskjellige årstidene! Tusen takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb denne gangen. Anne Lill - DT NSHK

    SvarSlett
  8. Nydelig kalender! Takk for at du deltar hos NSHK.

    SvarSlett