tirsdag 30. desember 2014

LO pute !

Her har jeg sydd en pute etter inspirasjon fra min gode nabo !
Jeg kan ikke la være å lage et lite vers som passer med historien bak bilde.
Bildet er tatt (ikke av meg!) og finnes på nettet under NRK Rogaland:
"Her blir sauene henta med helikopter".
Da sauene blei værfaste på fjellet, ble det iverksatt en redningsaksjon med en korg under helikopteret.
Denne fraktet sauene trygt ned til et mer hjemlig og lavere beite.
Gården hører hjemme i mitt nabolag, og mine andre naboer var hjelpesmenn i redningsaksjonen!
Synest bildet av sauene som klemmer seg sammen på en berghylle, var så flotte- all ros til fotografen også!!


Ønsker med dette et godt nytt år til alle !

2 kommentarer:

  1. Hahaha, fantastisk vers! Og nydelig pute!
    Husker denne saken godt :)
    Kos deg på nyttårsaften og kast gjerne et blikk over fjorden, mulig du ser ein liten gravemaskin på stykkje vårt ;)
    Takk for alle koselige kommentarer og rørende vers i året som ligger bak oss ønsker deg alt godt i det nye året. Hils Eddie
    Nyttårsklem fra meg

    SvarSlett
  2. Vannvittig bra Anne...
    Takk for det gamle....
    Snakkes neste år :o)
    Klem fra meg

    SvarSlett