onsdag 5. august 2015

Gratulerer med dagen.

Jeg har tolket skissen til Sketchy Colors utfordring # 253 på denne måten.
Ett lags kort str.15x14cm laget av Basic Grey Designer card Stock.
Motivet er fra Kort&Godt og er embosset i fargen Seafoam White.
Blomster fra Prima-Create Memories.
Bladpuch fra McGill(den blei kasta etterpå! var ødelagt!) og Chipboard med Gratulerer fra og dotter fra Papirdesign .
Hvit Gel penn og en oval av vellum/plast under blomstene. Støvbærerne er ukjent. Tyll og hyssing.
Se, der fikk jeg lurt inn mine må ha ting !
Det er ikke lett å se, men under blomstene er det en oval av plast/vellum..



3 kommentarer:

  1. Lekkert kort. Så flott med de hvite blomstene og det hvite stemplet.
    Lekre og delikate detaljer. Takk for at du deltar hos Sketchy Colors, lykke til.
    Klem Monica

    SvarSlett
  2. Så stilig tolkning av den skissa! Tenkte eg skulle prøve meg på den eg også :)

    SvarSlett
  3. Lekkert kort Anne....
    Nydelig med det hvite mot det brune..

    Klem fra Kaia

    SvarSlett