tirsdag 25. august 2015

lykkemagi

Her har jeg laget et kort til utfordringene KreativScrappingblogg som vil ha Bursdag i utfordring #8 og Kort o Mania utfordring #135 Pastellfarger.
Kortet er str.14x13,5cm og er litt sånn at jeg utfordrer meg selv med så søte farger og pynt...hehe.
Lys blå bazzill so, base med kant fra MS.
Mønsterpapirer fra Prima Meadow Lark Collection og Wild Rose Studio Antique Library.
Motivet er digitalt fra MoManning fargelagt med pro og flexmarkers og litt Prisma Color.
Spellbinders Nestabilities scallop og cirkles.
Maskinsøm og kanter svertet med distress ink.
CupCake og sløfe er ukjent.
Du er unik inni kortet er fra KortogGodt.
Dotter fra Papirdesign og blomster fra WOC og Nille dekor.
Pyntebær og tekst skrevet i word.
Kjære venner, føler meg nesten som en sviker...har lagt inn så lite her! Det er IKKE inspirasjonen som mangler , for jeg produserer mye, hele tida. Men må innrømme at FB har tatt over litt..der kan jeg legge inn bilder og vers som jeg skriver, mye enklere...





7 kommentarer:

  1. Kjempefint kort du har lagd :)
    klem :)

    SvarSlett
  2. Så nydelig! Og sjølv om kortet er søtt, så har du beholdt Anne-stilen som eg liker så godt :)
    Får håpe at ikkje FB tar heilt over for bloggen din :/

    SvarSlett
  3. Så nydelig! Og sjølv om kortet er søtt, så har du beholdt Anne-stilen som eg liker så godt :)
    Får håpe at ikkje FB tar heilt over for bloggen din :/

    SvarSlett
  4. Så nydelig! Og sjølv om kortet er søtt, så har du beholdt Anne-stilen som eg liker så godt :)
    Får håpe at ikkje FB tar heilt over for bloggen din :/

    SvarSlett
  5. Nydelig rosa kort. Fint pyntet og med søtt motiv.

    Takk for at du deltar på KortoManias utfordring.

    Klem Sissel

    SvarSlett
  6. Kjempefint kort du har laget!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping!

    DT Linda

    SvarSlett
  7. du kan pastellfarger og du , dette er og vakkert.Klem Synnøve

    SvarSlett