søndag 12. april 2015

Gjenbruk..

Scrappelyst grublis april har gjenbruk denne måneden som utfordring.
Jeg har laget en gaveeske av en eske som har vært et datamodem i.
Str.16x13cm og høyde 4 cm.
Kartong i blå/turkis. Studio Light paper pad og my minds eye-Penny Lane.
Sizzix Welkome ornament oppheng som er embosset med gull og i flere lag for å få det stivere.
Spellbinders Nestabilities round og scallop. Den ene sirkelen er rund og med mange rub ons fra MM og TH. En liten vellum doily og en klokke charm/metallpynt til slutt.
Papirtape, tyll, perle og maskinsøm.
Dress it up fugl/knapp- disse er så nydelige, det er kommet en rekke nye knapper som passer til mange forskjellige prosjekt.
MS kantpunch som jeg liker veldig godt!







4 kommentarer:

  1. Fin, den klokka var utrolig lekker <3

    SvarSlett
  2. Lekkert Anne!!!!
    Og helt enig, klokka var råstilig....
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  3. Jeg er jo over snittet glad i esker og bokser, men har aldri kommet på at en sånn kjedelig modemeske kunne bli SÅ fin.. Omg..
    Klokka var råstilig! Enig med begge før meg :)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Så flott eske. Mange fine detaljer.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett