tirsdag 14. april 2015

Lykke..

Storyteller utfordring # 36 og Scrappelyst aprilutfordring har begge bruk blomster som utfordring.
Jeg prøver meg hos begge med et 15x15cm bryllupskort.
Grønn bazill er base der jeg har brukt MS kantpunch.
Studio Light Paper Pad mønsterpapir og rammen er laget med Sizzix Framelites ved å ha mange lag på hverandre.
Rosene og bradssommerfuglene er alle fra Storyteller.
Innimellom er perler/blader limt fast.
TH Sizzix Alterations bokstavene og tekst inni er fra Kort&Godt.
Dress it up de vakre fuglene, det er de siste jeg har, MÅ kjøpe meg nye!
Tyll og perlehjerter, osteklut.




5 kommentarer:

  1. Så lekkert med alle dei blomstene!!! Og dei fuglane var søte.
    Er dei blinghjertene dei du fekk av meg? Godt å sjå at nåken får brukt det eg kjøper :)

    SvarSlett
  2. kjempefint bryllupskort , så nydelig blomster og flott med teksten over , klem Synnøve

    SvarSlett
  3. Ååå dette var fint!

    Nydelig :) heldige mottakere!

    SvarSlett
  4. Fint kort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  5. Fargerikt og spennende. Takk for at du deler det med oss hos Scrappelyst :)

    Elin

    SvarSlett