onsdag 21. september 2011

Dagens tekst LO skissedilla # 129

 Her har jeg tatt utfordringen til SKISSEDILLA skisse # 129. DAGENS TEKST-
er min tittel på bidraget. Ser at det kanskje provosere en smule kirkegjengerene, men det er ikke tilsiktet her.. Det er kun fluesoppens giftige egenskaper, og det at den sto utenfor kirkegårdsmuren som inspirerte meg !
Papir: BasicGrey-Oxford (ruter på andre siden!)
Embosset karong i Cuttelbug-ProvoCraft. Disse er farget med gullfarget blekkpute og DistressInk. Grein og bregne-Bosscut. Tekst Cuttelbug-You are not the boss. RIP utklipp fra Word. Journalingen er mitt eget vers (brukes som regel vers på mine LOèr)
skrevet på vellum i Word-Bradley Hand. Stempel fugler-Inkadinkado-Clear Stamp. CraftLover sticky Ribbon. LiquidPearl-White Opal. Charms,bånd, brads, englevinge, utklipp fra lokalavisen-kirke.


5 kommentarer:

  1. woooow så nydeligt lo, smukt pyntet og flotte bogstaver
    knus Pia

    SvarSlett
  2. Hei! Hihi! Den er skitstilig! Fluesopp er kjempekult, å du er knallgod til å skrive og fotografere! Klem! :)

    SvarSlett
  3. Spennende tekst og billedmontasje. Liker ting som er litt utenom det vanlige! Selv tror jeg heldigvis at vi har en returmulighet =) Tror ikke meningen med livet er noen få tøffe tak her på jorden for så å forsvinne for alltid. Tror heller ikke meningen er at alle skal til himmelen, det frister meg ikke og jorden er altfor genialt og vakert innrettet til at jeg kan tro at det ikke er en bedre mening med den...og med oss. Takk for hilsen hos meg også, kjempekoselig at du likte endringene. Jeg har satt i timesvis med dette, gøy og litt vanskelig å finne ut av. Utfordringer er jo alltid spennende enten det er digital design eller en scrappe utfordring.

    SvarSlett
  4. Nydelig og herlig naturskjønn LO!

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett