mandag 26. september 2011

Sukkersøtt # 138


 Her kommer mit bidrag til SUKKERSØTT # 138. Brun/krem/rød.
Denne gangen er det til å henge på døren- når du ikke ønsker besøk. Det var serviettene og lyset de hadde på Fargerike, som inspirerte meg ! Se det siste bildet, de var "dritkule!". Unnskyld...
DoorHanger:Creative Imaginations.Brun og lys brun Bazzill. Stempel:Kort og Godt, 7-Gypsies Clear Stamp. Spellbinders Nestabilities Dies-Rund og scallop. ProvoCraft- på hjørnet og rundt "journaling". Vimpler-MayaRoad,
tekst:KaiserCraft mini alpha Stickers. Teksten nederst er skrevet i Word- Bradley Hand. Blomster: Storyteller og Prima Flowers. Charms, scrappers floss, blonde, lærsnor, klype.Martha Stewart: Sommerfugl punch og Shaper. Halvperler Joy Crafts.

5 kommentarer:

  1. Ååå, så kjempetøfft dørskilt!! Artig tekst også. Hadde veldig sansen for de vimplene. Og ang. nettbutikken så skal det gå bra med visa.Hjertelig velkommen =)Her skinner solen og det gjør så utrolig godt! Alle rosene mine blomstrer for annen gang og jeg lurer på om jeg skal ta inn en av rosekrukkene før det blir nattefrost. Men så lurer jeg også på om jeg får stua full av små fluer hvis jeg gjør det...??Valgets kvaler.

    SvarSlett
  2. Aw, utrolig fin tag! Nydelig herlig motiv, og så mye flott pynt! Søøte vimpler og så flott med hjørnet, tråden og blomstene. Kule farger også. :D

    SvarSlett
  3. Gurimalla, dette var jo bare rålekkert!!
    Så fine farger og herlig dekorert.
    Å, tenk for en fantastisk gave å få!
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt og masse lykke til!
    Klem fra Jill

    SvarSlett
  4. Knallstilig...og de serviettene skulle jeg ha hatt selv:) Stilig tag!
    Tusen takk for at du bidrar hos Sukkersøtt.
    Angella

    SvarSlett
  5. Du er bare blitt såå utrolig myyye mere dyktig, siden jeg var hos deg sist..og det er ikke så lenge siden!!:) Tydeligvis så er dette noe "som bare ligger" for deg, som det er for noen;)). Jeg vil få takke for alle de fantastiske herlige kommentarene du er så koselig å legge igjen hos meg♥!! De både blir lagret på hardisken, hihi og satt veldig stor pris på, skal du vite..hver enste en av dem!!!
    Ha du linket opp navn, og mail.adr. under Mr. Linky da Eddie?;) Viktig så jeg får holdt et øye med deg/dere!:))
    Klem fra Ellen

    SvarSlett