torsdag 15. september 2011

Veskekort etter inspirasjon fra Inzpira


Prover meg på utfordringen til TotallyGorjuss med denne vesken. De har som utfording : Anything but square.

Her har jeg prøvd meg på et veskekort etter Inzpiras premierenummer. Anne Kristine Skovborg Holt har vært mester for det vakre kortet i bladet.
Det var ingen mål, så jeg har tegnet på frihånd.
Ser at det i bladet er noe mindre, pga håndtakene på vesken min ble mindre. I bladet er vesken fyllt med små håndlagede cupcakes i papir og stoff.
Brun Bazzill. Terese Collins-Bella Girl Heart with Wings. Panduro Decorative Papers. Brads-Stella Rose. Bånd, skjult magnet. Magnolia Tags og den lille runde er Quick Cuts. Roser-Prima Marketing Fairytale Roses Coral. RubOn teksten på vimplene inni kortet er fra MM . Disse rubonsen var jeg helt "avhengig" av før. Får nå ikke tak i de mer.
Blomstene inni er craft punch Perforatrice.
Restepapir fra Basic Grey - vimplene inni og vindmøllen er og restepapir. Kom på i denne stund at det går an å "fylle" vesken med små telys...


5 kommentarer:

  1. Hei!
    For en artig og søt veske! Her har symaskina fått jobbe litt også ser jeg... Det liker jeg vettu! Hihi! :)

    SvarSlett
  2. Nydlig veskekort!!
    Nydelige farger sammen! Elsker den :-D

    Kristine

    SvarSlett
  3. så flot taskekort i lækre farver og fint pyntet
    knus Pia

    SvarSlett
  4. For et nydelig veskekort og på frihånd sa du?? Flink du er;) Ingenting firkantet med dette nei.Tusen takk for at du deltar hos Totally Gorjuss denne uken og lykke til. Håper du blir med oss igjen på lørdag til en ny utfordring. Klem Bettina

    SvarSlett