søndag 1. mars 2015

Relax..

Ett Trykk Jubileumsutfordring 14 Mette Rønning Buskum ønsker seg sjokoladekort eller noe med sjokolade som er pyntet.
Jeg likte godt hennes valg, og prøvde meg på det. "Min" sjokolade var nok litt større enn hennes, så da tilpasset jeg målene etter den.
Hadde brun bazzill i bunnen og Papirdesign sitt sjokoladepapir. Møysommelig klippet ut sjokoladebitene og hadde tykk tape under for å få struktur.
Cuttelbug bokstaver og restepapirer foran og bak.
Stempelglede tekt på tagen bak, den er dobbel og plass til å skrive på.
Er ganske fornøyd med denne, utfordringen var for meg: IKKE SPIS ! Hehe..
Ser et par av bildene er noe uklare..beklager det!






4 kommentarer:

  1. wau hvor er det et nydeligt kort, så fint med de chokoladestykker , så flot

    SvarSlett
  2. Lekkert Anne.......
    Konfirmasjonskortet under her også....
    Kjempeflotte

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  3. Flott sjokoladekort, og stilig med hvordan du har fått fram teksten nytelse på :) Hyggelig at du ble inspirert av tutorialen og at du deltar på utfordringen :)

    Klem Mette

    SvarSlett