søndag 8. mars 2015

Swing High!

Scrappelyst-#mars Gult er kult. Her er mitt bidrag!
Grå/grønn bazzill er basen. 15x14cm er str.
Basic Grey Basics er det gule papiret og Studio Light Paper Pad det blå.
Digitalt motiv fra M.Manning- er det ikke herlig!! Teksten følger og med det digitale motivet, men jeg har skrevet det i Word.
Fargelagt med Pro og FlexMarkers.
Blomstene er Nelli Snellen punch og shape og bladene en M.S.punch.
Dotter fra Kort&Godt.
Pnne fra naturen og hamp.
Pyntekulene er fra søstrene Grene og papirei inni Zephyr.
Stempelet inni Class Act Inc.




10 kommentarer:

  1. Så flott kort. Fin kombinasjon med det gule mot lyseblått.
    Og ja, motivet er helt herlig.

    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  2. dette likte jeg så godt!!!!! oppsettet, detaljen med pinnen , nydelig motiv,ja det er et VAKKERT kort ,klem Synnøve

    SvarSlett
  3. wau så nydeligt kort med et så fint motiv

    SvarSlett
  4. For et knallfint kort. detaljen med pinnen var knall. Eg diggar oppsette på kortet.
    Klem Anita

    SvarSlett
  5. For et herlig kort, stilig med den trestammen og snora <3

    SvarSlett
  6. Så stilig og så herlig motiv.
    Klem Connie

    SvarSlett
  7. For eit herlig lekent kort! Stilig med den greina

    SvarSlett
  8. For eit herlig lekent kort! Stilig med den greina

    SvarSlett
  9. Flott kort i friske og fine farger. Herlig motiv også!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    Katrine

    SvarSlett
  10. Wooow...for et herlig kort !! :-)
    Kombinasjonen teksten og jenta som svinger på husken i full latter er bare fantastisk, kjenner jeg ble glad når jeg så det :-) Og så er det så flotte detaljer med på kortet som pinnen og hampen. Fargene gul og blå er fantastisk sammen!!

    Klem, Astrid

    SvarSlett