onsdag 11. mars 2015

Tante Sofie..

Scrappelyst har en utfordring til oss: Gublis for mars-Lag egen bakgrunn.
Det passet godt med denne Lo'en jeg har laget for et par uker siden.
Legger sjelden LO'er jeg lager inn i bloggen min, jeg lager etter eget hode og passer derfor ikke inn.
Det er mitt skjønne barnebarn som er på bildene, hun er 2 1/2 år og har vært i dyreparken og Kardemommeby falt i smak! Den strenge tante Sofie er hun jo ikke..men knusbedårende i sin lek her.
Det er hennes pappa (min sønn)som har tatt bildene, hun satt da i en lenestol. Sofaen har han også fotografert i svart hvitt. Den sto ute og var kassert, så her var et glimrende opplegg for min fantasi!!
Arket har jeg desverre ikke navn på, men det er et skikkelig tykt kartongark, lurer på om jeg kjøpte det på Panduro en gang..
Bakgrunnen er fra Prima- Poppies and peonies. Donna Downey Studios. Stencilen er 30x30cm og passer best til en LO. Sprayet med Dylusions ink -Dirty Martini.
Resten av bakgrunnen er en stencil fra TCW Rebekah Meier Designs. Denne har jeg brukt hvit Gesso på. Ellers er det dotter fra Papirdesign med gesso og maskinsøm, osteklut og tykk tape for oppbygging.
Ugleknapp fra Panduro og rub ons fra Making Memory.
Lot "stilken" av plantene være ben på sofaen, farget disse med ProMarker.




9 kommentarer:

  1. Herlig LO av ei sjarmerende utgave av tante Sofie :)
    Fin detalje med ugla som sitter å lurer oppe på sofaen :)

    SvarSlett
  2. Stilig bakgrunn du har laget og spennende oppsett.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    hege.

    SvarSlett
  3. Lekker layout med spennende bakgrunn :)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Katrine

    SvarSlett
  4. Så KUL!
    Stilig med blonden på soffan
    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Kjempestilig LO!

    Tusen takk for at du deltar i Grublisen hos oss i Scrappelyst!

    Linda :)

    SvarSlett
  6. Så herlig :) Og med knusebedårende barnebarn blir det jo ekstra vakkert, sånn er det bare ;) Så du var innom og tittet på bukkene jeg lager, er de ikke søte? På knalltilbud på nå om du har lyst på en.
    Ønsker deg en kreativ og flott dag Anne-Eddie. Stor klem fra Marianne

    SvarSlett
  7. Nydelig LO. og så herlige bilder
    Klem Connie

    SvarSlett