fredag 2. desember 2011

Julegaver- puter

Fra Salige Lavendel har jeg kjøpt disse vakre stryk på  motivene. Og blondene...
Heklet blomst som jeg har sydd perler på og rutet bomullstoff + møbelcanvas har jeg hatt i mine gjemmer selv!
Er godt fornøyd med arbeidet... men ser at jeg med fordel kunne ha sydd blonden på puten med fugl og rede, litt høyere opp, mer litt over redet. Men pytt, nå får det bli med det jeg har gjort!!
Har forresten en elendig symaskin, den hopper over sting... Kan det være for at jeg har sydd mye i papir og kartong tro...!?
Klem til dere alle !!


7 kommentarer:

  1. Wowww this is absolutely gorgeous Anne Eddie!!
    Hugs Kristel

    SvarSlett
  2. Wow! Så flotte puter ♥
    Heldige de som får disse :o))
    Tusen takk for alle oppmuntrende kommentarer.
    Det varmer!
    God helg
    klem Anne

    SvarSlett
  3. OJ SÅ FINE! Jeg fikk ikke noen mail, sjekket i spam mappen også men ingen der heller. Det var rart. Men kjempegøy å få se putene her da. Heldig er den som får disse i gave =) Fikk litt puteinspirasjon nå. Synes det var flott å ha både fuglerede og svale på samme puten, tror jeg skal herme litt...

    SvarSlett
  4. så smukt og nydelig hæklet blomst

    SvarSlett
  5. Hehe, ikke alt fungerer like bra etter det er brukt på papir og kartong :) Nydelige puter! Koselig å lage noen julegaver.

    Klem til deg, og god helg!

    SvarSlett
  6. De putene var flott!

    Klem Trollkjerringa!

    SvarSlett
  7. Nydelige puter, så flotte motiv og jeg digger det grove materialet. :)

    SvarSlett