søndag 11. desember 2011

Sukkersøtt # 149

Sukkersøtt har på sin utfordring # 149- ENGLER
Her er mitt bidrag inspirert av Scrappehuset i dag.
Eske med bivoks på omslaget. Gamle julepapirer fra forrige år. Bilde fått av Nina på Korttreffet sist! Takk! Eske med melkesjokoladehjerter fra Freia.
Hjørner fra Kort og Godt! Disse er så lekre, jeg MÅ kjøpe flere!! Bånd, charms, nøkkel i chipboard som er malt og stemplet, blonde.
Det er nesten som dere MÅ kjenne den herlige duften av bivoks !! Jeg brukte strykejern, men for å skåne det, brukte jeg matpapir over og under.
Bakepapir går vel og bra. Det sto at vi måtte bruke tynne papirer som vi printet ut, men det gikk fint med mønsterpapirer og.

2 kommentarer:

  1. Helt nydelig sjokoladeboks og herlig valg av farger og papirer.
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken og lykke til!
    Juleklem fra Jill

    SvarSlett
  2. Så lekkert du har dekortert denne boksen! Og jeg kan levende forestille meg at det lukter godt! Deilig duft av honning, og deilig sjokolade inni, snakk om flott gave!
    Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett