søndag 11. desember 2011

Scrappekammeret # 43 RØD

Scrappekammeret har som utfordring #43 RØD.
Rødere enn dett kan det vel ikke bli!!
Jeg har kalenderen  i esken, den som er vist tidligere på bloggen, så sjokoladen er bare lureri!
Gammel Kong Håkon konfekt eske.
Digitalt stempel fra MoManning. Fargelagt med ProMarkers. Martha Stewart hjørne og kantpunch.
Magnolia Dies oppe i hjørnet. Kort og Godt sine NYDELIGE hjørner og deres Ha en Trivelig jul- stempel!
Magnolia Dies Tags stukket inn under motivet.
QuicKutz Snøkrystaller. Litt av en jobb i Cuttelbug, 7 stk for å sette sammen 1 helt krystall!!


4 kommentarer:

  1. Kjempefine esker du har lagd og et nydelig julekort.
    Den snøkrystallen er nydelig, jeg har den også. Ja det er mange deler å sette sammen. synes den er best å bruke i tanga, da det går fortere å stanse den ut med den.
    Ha en fin kveld, klem :)

    SvarSlett
  2. This is really beautiful Anne Eddie!!
    Hugs Kristel

    SvarSlett
  3. Jeg elsker sjokolade, så denne teksten var superbra! Gleder meg til å se den nye puten din også. Ikke alltid så lett å finne dagslys for tiden nei...Vi hadde sol noen timer her i går, så da benyttet jeg sjansen til litt fotografering. Men i dag har det vært grått og TRIST hele dagen. God vi har elektrisk lys og sol i hjerte og sinn =))

    SvarSlett
  4. Så flott pyntet! Digger den rammen du har brukt her. Og så søtt motiv :)
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett