søndag 18. desember 2011

Totally Gorjuss challenge 111

 Totally Gorjuss challenge 111 For someone special.
Her er mitt bidrag .
Papirene er fra Marianne Design julekolleksjon.
Digitalt stempel fra Mo Manning- tror det heter Sitcky.
Spellbinders Nestability Dies. Magnolia Dies Tag under stempelet. Inne i esken er et foto av en rose. Det blei ganske flott, men det er tatt ut på feil sideav fotopapiret, derfor ser det slik ut... Sukkerstang, bær, sløyfer og bånd. Under bildet ligger en hemmelighet...


8 kommentarer:

  1. For en kjempeherlig boks, og jeg elsker at du har brukt sukkertøystangen til å pynte med! Såå søtt. :)

    SvarSlett
  2. This is soooo sweet!!
    Hugs Kristel

    SvarSlett
  3. super sødt men søde detaljer
    knus Pia

    SvarSlett
  4. Noe så sjarmerende og herlig! Motivet er jo riktig til å spise opp, og det er jo sukkerstangen også, hihi, som ble prikken over i-en på dette flotte prosjektet!
    Tusen takk for alle de fantastiske tilbakemeldingene du legger igjen på bloggen min. Jeg setter stor pris på hver eneste en!
    Førjulsklemmer fra Marianne:)

    SvarSlett
  5. Skikkelig søt! -Artig med sukkertøystanga:)
    Ha en riktig GOD JUL!
    Klem, Tove:)

    SvarSlett
  6. Takk for skryt =) Det var så herlig å feste en sukkerstang på kortet!! Sukkerstenger er igrunn utrolig flotte å pynte med på så mange måter. Ha en koselig kveld!

    SvarSlett
  7. Kjempesøtt motiv og passende pynt!
    N-Y-D-E-L-I-G :)

    klem Kristine

    SvarSlett
  8. Hei!:)
    Jeg måtte innom for å takke deg for alle kjeempe koselig, inspirerende og varmende kommentarer♥♥!:) Her i huset ligger vi med lungebet., og det tar sin tid visst! Er noe som florer i heile Norge, men håper det gir seg til Julekvelden!;)
    Derfor har jeg heller ikke fåt gjort alt jeg skulle, som bla. å sende en pakke til deg..og et par andre!;)). Men, kjekt å få noe etter jul også da, hihi.
    Ønsker deg og dine en riktig koselig Jul, og et godt og kreativt år i 2012, Anne Eddie♥!:)
    God Juleklem fra Ellen

    SvarSlett